Bonfire Night: 2nd part

by - 20:09


Must Have picture from UK. In Czech I would never ask police if they take a pic with me, haha.
//

Nutná fotka z Anglie, to aspoň tvrdí moje kamarádka Terka, v Čechách bych asi neměla odvahu se ptát policistů, jestli se se mnou vyfotí, haha.


Mmm, that is not really lighsaber! That is just...I don't what is that!
//
No, tak tohle teda není zrovna světelnej meč! Tohle je....vlastně ani nevím, co to je a k čemu.

How can I even comment this?? :D
//
Můžu tohle vůbec komentovat? :D

Woo, I had to grab some torches and have a picture holding them. Another must have picture apparently, haha.
//
Další povinná fotka z téhle noci je fotka s pochodní, válely se všude po ulici a prostě si jen tak hořely.

Oh, I have better picture of her than her friend! Love taking pictures of another people who are taking pictures.
//

No a teď mám lepší fotku s ní, než její kámoš, haha. Miluju focení lidí, kteří fotí další lidi.

Everyone is watching or maybe they just wanted to make sure nobody is gonna put their house on fire.
//
Všichni sledují Bonfire Night..a nebo se možná ujišťují, že jim zatím nikdo nezapálil dům, kdo ví?
Ok, once again!

You May Also Like

8 comments

  1. Nudná fotka? Je skvělá!Já bych neměla odvahu ani tady.. super fotky jsou ale všechny. Miluju ty jejich světelný meče všude:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tady to není problém, kamarádce půjčili i čepici :)

      Delete
  2. Úžasné fotky! :) A hlavně ta s těmi policajty, je boží! :D

    ReplyDelete
  3. ta prva foto mega!! :DD ani mna by nenapadlo sa slovenskych pytat :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooh, moje idolka mi napsala komentář na blog. Cejtím se dobře :D :D.

      Delete
  4. Čau sympatická koči, náhodou jsem narazila na tvůj blog, musím říct, že mě baví, a nejvíce na něm asi skutečnost, že se zhruba stejnou dobu jako ty taky nacházím v Brightonu :D (po tom, co mi odjela kamarádka už bohužel sama, takže kdyby se ti někdy zachtělo kafíčka s neznámou krajankou, budu jen ráda :D) Maddie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, nemám tu moc kamarádek, tak proč ne, kdyžtak se mi ozvi na mail :)

      Delete

Thank you!