Lou Lou's Vintage Fair in Pink

by - 13:33





















I guess you're wondering who is that beautiful blond girl. She is my one and only friend from Tasmania. I like to tell people where she's from because they seem to be impressed. If you don't know where is Tasmania I'm sure you've heard of Australia so have a look in a map and search for an island under Australia. Me and Megan met in Edinburgh almost two months ago. We stayed in a same hostel room. She is travelling around Europe for next few months and UK was her first stop. She stayed with me for a week and it was amazing. I think we're gonna be friends forever..and ever...haha. The best part is that she's coming back as she fell in love with Brighton instantly :-). She's just started her music/travel blog and you can follow her on her journey here: http://megandenne.wordpress.com/
This market was really nice and there was lots of unique (and expensive) vintage pieces. I didn't get anything as we got there last minute which is sad but it saved me money at the same time. I love going to these vintage markets in Brighton Dome. There's always great music, nice clothes and tea and cakes.

Cheers guys. I hope it won't take another three weeks before I'll post something new.


Tak vás asi napadá, kdo je ta blonďatá kráska z fotek. Je to moje jediná a nejlepší kamarádka z Tasmanie. Když ji představuju, tak vždycky zmíním odkud je, protože lidi vypadají šokovaně a zajímá je to a já si připadám taky zajímavě haha. Jestli nevíte, kde je Tasmánie, tak se mrkněte na mapě na ostrov hned pod Austrálií. Megan a já jsme se potkaly před skoro už dvěma měsíci v Edinburghu na Fringe festivalu, byly jsme ubytované ve stejném pokoji v hostelu. Pro příštích pár měsíců má v plánu cestovat všude možně po Evropě, ale bude se vracet za mnou do Brightonu, protože to tu miluje :-). Byla u mě týden a hned si to tu zamilovala. Já jsem zatím nemluvila s mnoho lidma z Austrálie, takže její přízvuk a slang je pro mě docela novinka a miluju to. Zrovna začala její cestovní/hudební blog a můžete ho sledovat tady:
http://megandenne.wordpress.com/

Tenhle market byl hrozně fajn, bylo tam hrozně moc originálních (a drahých) vintage kousků a my jsme přišly na poslední chvíli, půl hodiny předtím, než zavřeli a možná je to pro dobro věci, protože takhle jsem si nestihla aspoň nic vybrat a ušetřilo mi to peníze:-). Miluju tyhle markety v Brightonu Domu, voní to tam dortama, hraje tam dobrá hudba a občas najdu i něco na sebe, co se mi líbí.

Mějte se hezky a doufám, že mi nebude trvat další tři týdny, než postnu další článek.

Me: top - Pull & Bear, skirt - Beyond Retro, shoes - Zara

Megan: shirt - Nanna's Vintage, skirt - Kmart, shoes - Airwalks

You May Also Like

1 comments

  1. Ten market vypadá naprosto božsky, jak z jiné doby. Paráda. Jdu se mrknout k té slečně na blog. Líbí se mi její vyhlídky :)

    ReplyDelete

Thank you!