Brighton Pride 2014

by - 12:05





























Pride weekend in Brighton is the busiest and probably most exciting weekend of the year. I love it and it's just annoying that now we have to wait a year for the next one. There is always lots of colours, different people, music and funny things to see. I am so glad I saw the parade as I overslept last year and missed it! I love Brighton for this.
P.S.: I would love to write more but I hate this café I'm in right now and I have to go and get ready because I'm leaving for Edinburgh in no time! Fringe time!
 Love for everyone haha
x

Víkend, kdy je Pride je vždycky šílenost, všude tisíce lidí, spousty barev, hudby a tak dále. Je to asi nejlepší víkend v roce a já jsem hrozně ráda, že jsem letos viděla průvod, protože minulý rok jsem bydlela daleko a zaspala jsem. Letos už jsem na tom líp, protože jsem to měla hned za barákem haha. Miluju Brighton.Už se těším na Pride příští rok!
P.S.: Ráda bych toho napsala víc, ale nesnáším kavárnu v které právě teď jsem (už jen týden a budu mít wifi, yes) a navíc se musím připravit na odjezd do Edinburghu. Hurá na Fringe festival!
Lásku a mír pro všechny, haha!
x

You May Also Like

2 comments

  1. Joo.. Jsem z Londýna, kamarádi mě vzali do Brightonu právě minulý týden. Všude tisíc lidí, zaparkovat se nikde nedalo .. na druhou stranu si to člověk bude dlouho pamatovat. Každopádně i tak do Brightonu ještě jednou, až se tam nic dít nebude :)

    ReplyDelete
  2. Edinburgh?! Nemám tě ráda!:D Tady byla Liverpool Pride, ale nějak jsem ji zmeškala. Škoda.

    ReplyDelete

Thank you!