Little White Dress

by - 10:25








dress - secondhand (Topshop), bag - ASOS, shoes - schuh, socks - Primark
My skin looks really white in these pictures and I like that. I don't think I look nice tanned. I prefer this colour of eidam cheese :-D.
I got this dress at recent Clothes Swap. It's really cool but I just wish more people would attend these events so there would be more to choose from.
I have asked already but once again: Do you swap clothes? Have you ever done it? Have you been to Clothes Swapping event?


Na těchhle fotkách vypadám hrozně bílá a to se mi líbí. Snad to takhle zůstane, nemám ráda, když jsem opálená. Sýrová barva je fajn. :-D
Tyhle šaty jsem získala na jedné z těch akcí, kde se vyměňuje oblečení, absolutně nevím, jak tomu mám v češtině říkat :-D. Je to hrozně super, ale přála bych si, aby tam chodilo víc lidí, aby byl větší výběr.
Byli jste někdy na něčem podobném? Vyměňujete oblečení?

You May Also Like

2 comments

  1. Ja svoje oblečenie väčšinou darujem kamarátkam, alebo dávam na charitu... no veľmi by som uvítala, takú akciu, kde by ľudia prišli a veci si vymieňali. Môžu tak vzniknúť nové kamarátstva, srandy... celkovo mi to príde ako fajn nápad. Škoda, že sem to ešte nedorazilo...:/

    ReplyDelete
  2. Cha, konečně někdo, kdo má rád taky svoji bledost :D To nebe za tebou ♥

    ReplyDelete

Thank you!