Vintage Fair and Clothes Swapping

by - 19:59









This is scary, right?













Recently I have been to 2 vintage events so I decided to show you some pictures. First I went was at Unitarian church, I think it is kinda cool idea to host a vintage fair in a church! I couldn't find anything I liked in my size but it was nice and then yesterday I went to my first clothes swapping event, it was Rags Revival Swishing Clothes Swap Shop Evening at Quadrant which I found about On Vintage Brighton. I came with my unwanted clothes, paid 5 quid for coming in and for the clothes I got tokens (1 token=1 thing) and I actually found 6 pieces of clothes, new for me-old for someone else. Because I was there on my own (I mean forever alone) I left soon and no longer alone, I got a delicious cupcake! You always get cupcakes on vintage events.

Would you go to a swapp event? Do you swap clothes?

V posledních dnech jsem byla na dvou vintage událostech, tak bych Vám chtěla ukázat pár fotek. Minulý víkend jsem byla na Vintage fairu, který byl v Unitarian church a to si myslím, že je hodně cool, když se takováhle událost koná v kostele! Nenašla jsem tam sice nic, co by se mi líbilo a bylo v mojí velikosti (klasika), ale tak aspoň se můžete kouknout, jak to tam bylo pěkné. No a včera jsem šla na svůj první swap, ta událost se, nekecám, jmenovala Rags Revival Swishing Clothes Swap Shop Evening a bylo to v Quadrantu, to je asi deset minut od místa, kde bydlím. Přišla jsem tam s oblečením, co už jsem nechtěla, zaplatila jsem 5 liber (domnívám se, že normální by bylo, aby to bylo zadarmo) a dostala jsem tokeny (1 token=1 věc) a našla jsem 6 nových (pro mě) věci, které jsem si odnesla. Byla jsem tam sama (forever alone) a tak jsem tam nestrávila příliš času, ale odnesla jsem si cupcake, mňam! Na vintage akcích mají vždycky cupcakes.

Šli byste vy někdy na swap event? Vyměňujete oblečení?

You May Also Like

2 comments

  1. Jeee, něco takového má být u nás,ale až v září.:) Vypadá to suprově,tohle na Anglii fakt miluju.

    ReplyDelete
  2. To museli byť super udalosti, vyzerá to dobre :)

    ReplyDelete

Thank you!