Macaroon

by - 12:11


skirt - Rare London, top - ZARA

It looked nice until you saw that last picture, right? Haha! I am so disappointed about this macaroon! That very nice lady recommend me this flavour and I am thinking like: "Ok, she knows better than me". So literally I was saving that one little macaroon for three days so we have some prop for taking pictures and so you see me posing with that macaroon and I wanted to eat it so much and then I tried it and it was so bitter :( ! So that is the story of one pink macaroon and the lesson is: Always choose chocolate and never eat pink food!

Vypadalo to v pohodě, do té poslední fotky, ne? Haha! Jsem tak zklamaná! Jedna hrozně milá paní prodavačka mi doporučila tuhle příchuť a já si říkám:"Tak jo, ví o tom určitě víc než já." A pak jsem si tenhle jeden malej růžovej makaron šetřila tři dny, abych měla nějakou rekvizitu na focení, takže jsem pak na něj měla hroznou chuť a když se konečně dočkám a kousnu si, tak je tak příšerně hořkej, fuj! :( Takže to je příběh o jednom malém makarónku a ponaučení pro mě je: Vždycky si vyber raději všechno s příchutí čokolády a nikdy nejez růžové jídlo!

You May Also Like

7 comments

  1. Vieš,čo na tebe milujem? Všetky blogerky sa snažia byť niečim iné,proste vytrčať z davu....ale ty iná jednoducho SI! A baví ma tvoj zmysel pre humor <3
    oki,končím svoje vyznanie a porúčam sa:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prostě nejsem dokonalá blogerka, hůů :D. Berny, díky :D :) !! Takový kompliment by chtěl slyšet každý!

      Delete
    2. Hah,dokonalosť je len ilúzia! Lepšia je surová realita:D No veru chcel a hlavne odo mňa :))))

      Delete
  2. Páni, miluju jak i když uděláš článek "jenom" z fotek s makaronkem, tak je to hrozná paráda. :)
    A růžovej donut je náhodou super!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, růžovej donut pro policajty je v pohodě :D :D

      Delete
  3. Haha, boží ponaučení! ♥

    quietus.blog.cz

    ReplyDelete

Thank you!