One Day in Oxford 2/2

by - 15:03

Warning again: It is so hard to impress my boyfriend with pictures. I tried so hard but he suggested to tell you that is was me so nobody thinks it was him. How embarrassing! Haha.
//
Varování ještě jednou: Je vážně těžké udělat dojem na mého přítele ohledně fotek. A to jsem se tak snažila. Přesto navrhnul, abych sem napsala, že jsem to fotila já, aby si nikdo nemyslel, že to je jeho práce. Jak ponižující! Haha.



 
This place was used as a dining room in Hogwartz in Harry Potter! Felt awesome to be there but it is much smaller than in the movie.
//
Tohle místo bylo použito jako jídelna v Bravicích v Harry Potterovi. Bylo skvělý se tam kouknout, ale je to tam mnohem menší, než ve filmu.


 It must be amazing to study in this city! All these churches and colleges..amazing. Did you know that Oxford university is oldest university in the english speaking world?
//
Musí být skvělé chodit na školu v takovémhle městě. Všechny ty kostely a colleges, prostě nádhera. Věděli jste, že Oxfordská univerzita je nejstarší univerzita v anglicky mluvícím světe?



 T. is very brave and said we do not need anyone to take us and she handled it pretty well! Sometimes we got stuck somewhere or she almost hit other T. with that stick but besides that she did well! Haha, no really. I could not do that!
//
T. je dost odvážná a řekla, že nepotřebujeme "kormidelníka" a že nás poveze sama a dařilo se jí to. Občas jsme se zasekly u břehu, nebo málem přetáhla druhou T., ale kromě toho si vedla dobře! Haha, né vážně, já bych to nezvládla.
Yes, that is me. Just chilling on boat not doing hard work like T.
//

Jo, to jsem já, relaxuju na loďce a nedělám těžkou práci, jako T.







 5 czech girls in Oxford.
//
5 holek z Čech v Oxfordu.



To Oxford always in Oxford shoes!
//
Do Oxfordu jedině v Oxfordkách!

You May Also Like

8 comments

  1. jéé, to je nádhera <3 úplně mi to připomnělo moji návštěvu VB.. v jídelně z Harryho Pottera jsem byla taky a nechápala jsem tu velikost :D
    jinak.. jsi moc krásná! :))

    ReplyDelete
  2. I love UK fashion and buildings. Will you like to follow each other? Check out my latest Post
    Love
    Fashion Talks

    ReplyDelete
  3. fotky su nadherneee!
    velmi sa mi páči ta slečna v zltom na lodke :)

    ReplyDelete
  4. Ahoj! :) Koukám, že si v zahraničí užíváš na plné obrátky! :) Upřímně ti závidím!! V tom dobrém smyslu :))
    Pěkné fotky :)

    ReplyDelete

Thank you!