Me, Lately

by - 13:03


Me, lately. I take pictures on my iPhone all the time.
Já, poslední dobou. Pořád fotím na iPhone.

Things I do:
Co pořád dělám:

1. I eat crumpets with Nutella, cupcakes, brownies, Ben&Jerry's icecream (and from Marrocco's), cakes and other sweet treats.
Jím crumpety s Nutellou, cupcaky, brownies, Ben&Jerry's zmrzku (a i jinou zmrzku), dortíky a další dobrůtky.


2. I longboard along the beach. (I think I've said that about five times already.) Not so much in the town. I am scared to do it between taxis and double deckers.
Jezdím na longboardu podél pláže (to jsem tu psala už asi pětkrát, heč heč heč). Ve městě moc né, tam mám strach mezi autobusama.


3. I go to parks, gardens and to the beach with my mates and there I drink latte with two sugars. Yes.
Chodím se válet do parků, zahrad a na pláž s mýma mates a tam piju takeaway late s dvěma cukry. Ano.


4. I visit second hands and vintage markets. Usually I find nothing.
Navštěvuju secondhandy a vintage markety. Většinou nic nenajdu.


5. I dye my hair. My colour changed four times in last 2 months.
Barvím si vlasy. Za posledních dva měsíce se moje barva změnila čtyřikrát.

___________________________________________________________________________

What interesting stuff happened lately.
Co se mi poslední dobou stalo zajímavého.

1. I fainted and ended up in hospital. There's always a time for #selfie.
Složila jsem se v práci a skončila jsem v nemocnici. #Selfie nesmí chybět.

2. There was a fire in a building I live. I had no idea what happened before I met my neighbour. There was no message on the wall, nothing.
U nás budově hořelo. A dokud jsem nepotkala sousedku, tak jsem absolutně nevěděla, co se stalo a proč je v podlaze díra. Nikde žádná cedulka, nic.


3. I saw Google Maps Car. That was a big deal for me.
Viděla jsem Google Maps auto. To pro mě byla velká událost.

5. Do you remember my pictures from Push The Prom? I met there this lovely lady.
Pamatujete na moje fotky z Push The Prom? Tak tam jsem skejtovala s touhle starší dámou!

5. I found a place with biggest croissants ever. Už vím, kde se prodávají ty největší croissanty.

How are you and what have you been up to lately?
Jak se máte a co se stalo vám?

You May Also Like

4 comments

  1. Super fotky a ta 3. barva ti sekne nejvíc!!:)
    Style by Eliza.

    ReplyDelete
  2. Momentálne tvoj blog mám asi najradšej zo všetkých :) Dokonca som prečítala asi polovicu (aj viac) článkov, možno sa mi raz podarí prečítať všetky :) Máme podobné vlasy i ja mám rovnú ofinu a výraznú červenú :D Máš vkus dievča :D Inak, pripadáš mi ako veselá kopa. Skate taktiež zbožňujem, odporúčam ti pozrieť nejaké fotky od Kuba Križa, nádhera! :)
    Vidím, že si život užívaš, len tak ďalej, len bacha na seba, nech druhykrát neskončíš v nemocnici, ale vyzeráš byť riadna akčná strela, tak neviem...:D Teším sa na ďalší post, možno opäť napíšem podobný odvec komentár :D ...len som asi pociťovala potrebu ti to okomentovať :D

    ReplyDelete
  3. Páni, ty si žiješ, co se toho jídla týče hlavně!:D Závidím snad až na crumpety, eh. Jinak jsi v pořádku ? Mimochodem kdybych skončila v nemocnici, taky se fotím. Hrozná generace toto :D

    ReplyDelete
  4. vyhraj fajnovy nahrdelnik!
    www.donnaiveh.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you!