White Is Not My Colour

by - 13:29







Don't you love this dog? He's perfect with my jumper (it would be mean to talk like this about my own dog but this one is a stranger), which I got on that Clothes Swap. I enjoy taking pictures with different dogs here and sometimes people even offer their dog for a picture when they see us shooting something (or someone - ME). When you buy second-hand clothes do you sometimes wonder who was it wearing before you? I imagine pretty people with an awesome style and then I wash it...twice, just in case.
I'm wearing knee socks after a long time. I've been wearing different colours of them a lot at High School and I quite liked that school-girl style and I really wanted to wear a uniform etc. :-).
Next week there's gonna be a big change, it's been a month since I've been offered a new job but there've been some formalities. I cannot tell you what it is but you still can be happy for me, haha. I was actually counting how many jobs I tried since I got to the UK and it was about 15!! Fuuu!
Have fun!
-----------------------
Ze taky milujete toho pejska? Krasne se mi hodi ke svetru (to zni hrozne, ale o cizich psech se takhle mluvit muze), ktery jsem si vybrala na tom Clothes Swapu. Hrozne me bavi se tu fotit s cizima psama a kdyz lidi na prochazkach vidi, ze fotime, tak toho psa nekdy i sami nabidnou na fotku.
Kdyz si kupuju/vymenuju obleceni, ktere uz nekdo mel, tak premyslim, kdo to asi byl, vy taky? Predstavuju si krasny lidi s uzasnym stylem a potom to radeji vyperu...dvakrat.
Na stredni jsem hodne nosila podkolenky a tenhle school-girl style jsem mela desne rada, prala jsem si i nosit uniformu:-).
Pristi tyden me ceka konecne velka zmena, uz je to skoro mesic, co mi byla nabidnuta nova prace. Nemam dovoleno o ni mluvit, proto Vam jen reknu, ze to je neco velmi smyslupneho a uzitecneho. Krome online marketingu v Upstreamu to bude asi prvni prace, kterou si myslim, ze budu mit rada. Zacatky byly tezke, ale nejtezsi byly asi posledni mesice, brzo to snad uz bude jen vzpominka, ktera me poucila hodne do budoucna. Pocitala jsem ted, kolik uz jsem si vyzkousela praci, i treba jen na hodinu, kdy jsem byla na trialu a cislo je 15! Fuuuu!
Mejte se krasne!

You May Also Like

1 comments

  1. "Predstavuju si krasny lidi s uzasnym stylem a potom to radeji vyperu...dvakrat." Ton mě z nějakýho důvodu rozesmálo:D Fotky jsou pohodový, fajn, chci odvahu fotit se v parku..:)):D
    A jsem zvědavá na tu tvou práci, drž se.:)

    ReplyDelete

Thank you!