London Baby

by - 19:10









 
Friday morning I went to London, had to wake up at 5am which is no good for a lazy potato like me:-). London was always my most favourite city and I have been there so many times but I think that even if you live it takes time until you get to know the city. Is it even possibble to know every street and every corner of London? Probably not. It is so easy to lose yourself there and that's what people like about London. We've been to galeries and museum with Cyril and you will see some of that in my next post. I love Tate Modern and always when I go there I'm just excited! <3

V pátek ráno jsme jeli do Londýna a vstávali jsme na autobus v pět ráno, což není nic pro pecivála, jakým jsem teď já:-). Londýn byl vždy moje oblíbené město, poprvé jsem tam byla už před devíti lety, nemůžu tomu ani uvěřit, jak jsem stará, hah. Než člověk pozná Londýn, tak to nějakou chvíli trvá a snad ani není možné znát každou jeho ulici, každý koutek, je hrozně jednoduché tam ztratit sebe sama a to je asi to, co každého láká. Byli jsme v muzeích a hlavně v Tate Modern, mojí oblíbené galerii! <3

You May Also Like

4 comments

  1. Londýýn♥ a úžasný fotky jako vždycky. Mě Londýn teda neláká tolik jako třeba Skotsko, už třeba proto, že o Liverpoolu každej říká, že je to malej Londýn a ta samá architektura a tak všechno mě zas tolik neláká. Ale tak samozřejmě, že London bridge a Big bena vidět musím když jsem tu.:D :)

    ReplyDelete
  2. Super fotky z uzasneho prostredi. Do Londyna se letos chystam, tak snad to vyjde. Potom, co jsem zila v Brightonu, Scarborough, na Shetlendech a Orknejich, jsem mela dlouhou UK pauzu a docela nechut, ale uz si rikam, ze bych se tam zase rada podivala :)

    ReplyDelete
  3. krásný fotky a máš super kabát! a do Londýna bych taky zajela ale z Edinburghu to je dost daleko :D

    ReplyDelete
  4. boží fotky! a ten donut je skvělej :D takovej velkej a roztomilej :D :) ne jak u nás v albertu.. :D

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    ReplyDelete

Thank you!