By the Beach

by - 20:18


Timing...is everything! :D
This is a bloody brilliant picture!

I look hilarious! Look at my moves, whyyyy do I do that? And with that huge..no comment
Ach jo, já vypadám tak směšně! A koukněte na ty moje pohyby...proč to dělám? :D A ještě k tomu s tou obří taškou.
N. - the american smile expert!
Look at S. pretending she's a smoker with that lolly, haha!


Don't kill me because of posting this one! I love it! Haha.
Nezabíjej mě za zveřejnění téhle fotky, miluju ji!Haha.





Best friends, beach, sushi, gambling:D and sun! What more can you want? I mind only one thing - I look like a man in this hat! Fortunately I bought it in the men section..
P.S.: I got a new job today.
Nejlepší kamarádky, pláž, sushi, "gambling":D a slunce! Co víc si můžu přát? Vadí mi akorát jedna věc a to, že v té čepici vypadám jako chlap. Uklidňuje mě, že jsem si ji koupila v pánské sekci, haha.
P.S.:Dneska jsem dostala novou práci.

You May Also Like

3 comments

  1. Ty tvoje pohyby jsou strašně skvělý právě, s tou taškou :D Líbí se mi jak bláznivý a na pohled impulsivní fotky máš..:) kamarádky jsou na návštěvě z Čech, nebo nějaké kolegyně, spolubydlící..? Jakou práci mimochodem? Závidím, jsem na suchu a docela mě to deptá.
    PS:Nevypadáš jako chlap:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochu vypadám, ale díky, že se mě snažíš uklidnit :D:D..
      Kamarádky jsou všechny z Čech, byly tu myslím osm nocí :). A k té práci - budu nejspíš dělat v Choccywoccydoodah v kavárně :D. Ale zůstávám i v té marketingové firmě, tohle je druhá práce. A kde sháníš? U vás v městě nebo i v Liverpoolu? Dej si záležet na cover letteru a něco určitě najdeš!!!

      Delete
  2. Wow, krásne fotky, museli ste si to užiť a stráviť krásny čas spolu :)

    ReplyDelete

Thank you!