See You In Week

by - 16:46


I am leaving tomorrow for Czech but only for one week.. I am going home and it is quite funny journey. First I am taking couch from Brighton to Victoria Station then I am taking different one from there to Luton there I am taking (haha) plane of course which will land in Brno about 7pm. I will see my grandparents in Brno and then go home with my father by car. I have so many plans and I am meeting so many people in next few days...pff, it is gonna be as crazy as last time. I cannot wait to have lovely czech meal !!! And I will see my family and friends!! Yaaaay! I am so excited guys. If you'll wonder what's going on you can always stalk me..I mean follow me on instagram.
See you
xx



Zítra odjíždím na týden do Čech, jedu domů a je to docela vtipná cesta, nejdříve jedu jedním autobusem z Brightonu na Victorii v Londýně, pak zase jiným autobusem na Luton, odtamtuď letím logicky do Brna a tam už na mě zhruba v sedm večer bude čekat děda, pojedeme k prarodičům na návštěvu a pak mě vyzvedne táta autem a pojedeme domů. Mám už tolik plánů a mám se sejít s tolika lidma v příštím týdnu, že to bude vážně šílený, snad ne tolik jako minule. Nemůžu se dočkat, až si dám český jídlo!!! A až uvidím rodinu a kamarády!! Joooo! Já se tak těším...a jestli si budete říkat, co zrovna dělám, tak mě můžete šmírovat...teda sledovat na instagramu.
Mějte se
xx

You May Also Like

6 comments

  1. Pořádně si to doma užij!!! :-)

    ReplyDelete
  2. Ti bezdomovci (?).D Užij si to doma, závidím ti, dala bych si svíčkovou, achjo!! :D Těším se na insta foto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, to jen tak jsem našla, co máme v počítači za fotky z Brightonu. Aspoň to ukazuje jinou tvář města ;). Není to jen pier a racci :D.

      Delete
  3. Wow, to je super. Aj ja pôjdem za necelé dva týždne domov na Vianoce a už sa moc teším :) Uži si to!

    ReplyDelete

Thank you!