Christmas Time in the Office

by - 20:11

I think I mentioned once maybe twice..ok, it could have been three times..that I love my job. I actually want to write whole article about our great company and how amazing it is there. But for now I am only gonna share with you a video from our Christmas Jumper competition which was after social lunch (yum!!). I love making videos but I was not really doing it past few months and last night (I always edit during the night) it felt so good that I felt so stupid that I didn't do it since like September. I am back ! I love editing !
P.S.: This is no art, just casual lunch with colleagues and it is not my best piece. I just had to do it very quickly so we could upload it on our blog - article here. So...please don't judge.


Myslím, že už jsem jednou, možná dvakrát...dobře, možná to mohlo být i třikrát...zmínila, že miluju svoji práci. Chci o naší firmě a o skvělých věcech co se tam dějí napsat celý článek, ale dnes chci jen ukázat video z naší Christmas Jumper soutěže, která následovala hned po social obědě (mňam!). Miluju tvorbu videí a bylo to tak super zase jednou něco udělat, protože musím se přiznat, že minimálně od září jsem žádné video neudělala a pak, když mě to v noci (vždycky stříhám v noci) tak bavilo, tak jsem si říkala, že jsem fakt blbá :D. Ale jsem zpět !
P.S.: Tohle není žádné umění, jen prostě video z obědu s kolegy a opravdu to není moje nejlepší video, bylo důležité, aby bylo hotové co nejdřív a mohli jsme ho nahrát na náš web - článek tady. Takže prosím nesuďte mě podle něj.

You May Also Like

2 comments

  1. Já taky miluju práci..tu tvoji, haha:D! Co tam vlastně přesně děláš,smím-li se zeptat? Vždycky když vidím fotky na insta tak ti hrozně závidím.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Hele máme jednoho klienta a toho zastupuji v rámci ČR. Píšu články a prohledávám internet, tak bych to řekla obecně. Nejsem si jistá, kolik toho můžu psát veřejně, tak kdyby tě to zajímalo, tak ti to spíš napíšu do zprávy nebo někam. Můžu si tě přidat na fejsbučiku? :D :D

      Delete

Thank you!