Christmas Dinner Flashback

by - 00:25

If you have seen this then you already knew we celebrated our Christmas in a hotel where my friend Jonatan works. First Christmas not-at-home and it could not have been better! Our spanish friends prepared awesome meal for us - it was not typical spanish X-Mas meal, but something they have normally. So I found out I love spanish food and mexican guacamole. Have you ever had it?
I feel like now is my turn to cook something. What typical czech meal would you make for someone foreign?


Pokud jste viděli tohle, tak už víte, že jsme slavili Vánoce v hotelu, kde pracuje můj kamarád Jonatan. Máme za sebou první svátky mimo domov a nemůžu si stěžovat! Naši kamarádi ze Španělska pro nás připravili báječné jídlo - nebylo to nic, co mívají obvykle na Vánoce, ale co mají prostě běžně, takže díky tomu jsem zjistila, že španělský jídlo mi-lu-ju a taky mexické guacamole. Už jste to někdy měli?
Myslím, že teď jsem asi na řadě já, abych uvařila něco pro ně. Jaké české jídlo byste ukuchtili pro cizince? Česnečka se mi zdá jako jídlo pro amatéry, haha.

You May Also Like

3 comments

  1. Takže žádnej bramborovej salát? Rozhodně bych uvařila svíčkovou,nejlepší jídlo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej ale to já nezvládnu! :D Něco jednoduššího by nebylo? :D

      Delete

Thank you!