Život v Anglii

by - 13:38

Hello,
I am sorry but this will be only in Czech. :)
//
Už čtvrtým měsícem žiju v Brightonu v jižní Anglii a na tohle téma jsem psala dva články na Lochnesku, což je server plný rad a příběhů lidí z Čech a Slovenska, co se přestěhovali do Británie. První byl pod názvem "Po maturitě naslepo do Brightonu" a píšu tam některé věci, které už dnes neplatí. Například už nepracuji v kantýně, ale pouze v reklamní agentuře Upstream. O té vám řeknu něco příště.
O mých začátcích v UK si můžete přečíst tady: http://www.lochneska.cz/zkusenosti-uzivatelu/eivapoppins-blog/po-maturite-naslepo-do-brightonu

Druhý článek jsem psala před pár dny a jmenuje se "Co mě vždy pobaví na Anglii" V každé zemi je něco, co překvapí a tenhle článek je o úsměvných situacích každodenního života v UK.
Najdete ho tady: http://www.lochneska.cz/zkusenosti-uzivatelu/eivapoppins-blog/co-me-vzdy-pobavi-v-anglii

Od té doby mi často někdo píše o radu, takže pokud tohle čte někdo, kdo uvažuje o stěhování a něčím si není jistý, může mě kontaktovat na ivamoutelikova@gmail.com

You May Also Like

0 comments

Thank you!