Newhaven: Green Gym and Lighthouse I Love

by - 23:28

Well, I'm not wearing clothes for sport as I wasn't expecting something like that but I have no sport clothes anyway. First I have to start with sport then I'll get these fancy striped trousers, haha.
//
No, nemám na sobě sportovní oblečení, protože jsem nic takového nečekala, ale i kdyby, tak stejně žádné takové věci nemám. Nejdřív musím vůbec se sportem začít, než si pořídím fešácký kalhoty s proužkama, haha.




 Lighhouses are awesome and it reminds me of Moomins.
Majáky jsou skvělý a připomínají mi Mumínky.
 That's a weird photo! Hahhaaa.
To je docela divná fotka... haha.


You May Also Like

4 comments

  1. Vyzerá to tam krásne, ten maják sa mi veľmi páči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky myslím a hlavně je fajn, že tam skoro nikdo nebyl.. líbí se mi to víc než přeplněná pláž ! :)

      Delete
  2. Ano, Mumínci! :-) A fotka "That's a weird photo" mi připomíná trochu tu divnou holku Little My z Mumínků.

    ReplyDelete

Thank you!