Why Koalas Don’t Eat Nutella?

by - 12:47

For those who don’t know me:I am Iva and I recently moved to Brighton in England. Many years I was dreaming about living in the UK and here it comes. I chose Brighton because it is by the sea and it is very tolerant city. I like pandas, koalas and other funny animals, I like laughing at other people, sleeping til lunch time, playing drums and watching Ellen Degeneres show. And I like tasting Nutella (Nutella for president!). I usually taste a whole jar just to make sure it is good and I love crumpets. I like Spanish and would love to learn another language. I am fond of children’s book and one day I am gonna write my own! English is not my first language so please DO laugh about my mistakes. I am sorry for grammar nazis who come here. That is enough about me, most of time I casually ride huge pandas and knit funny hats for koalas.

Pro ty, co mě neznají:
Jmenuju se Iva a nedávno jsem se přestěhovala do Brightonu v Anglii. Spoustu let jsem snila o životě v Anglii a je to tady. Vybrala jsem si Brighton, protože je u moře a je to velmi tolerantní město. Mám ráda pandy, koaly a další vtipná zvířata, ráda se směju jiným lidem, spím do oběda, hraju na bicí a koukám na show Ellen Degeneres. A ráda ochutnávám Nutellu. A miluju crumpety. Mám ráda španělstinu a ráda bych se naučila další jazyky. Jsem blázen do dětských knížek a jednoho dne napíšu svoji vlastní! Čeština je sice můj rodný jazyk, ale to nic nemění na tom, že dělám chyby. Je mi líto všech, co si potrpí na správných čárkách a zabloudili sem. To by o mě stačilo, většinu času jezdím na obřích pandách a pletu vtipné kloboučky pro koaly.

You May Also Like

0 comments

Thank you!